VoIP Support

Uw telefonische bereikbaarheid waarborgt u met onze VoIP Support. Wij monitoren uw IP-telefooncentrale en pakken meldingen direct op.

 

IP-telefooncentrale

Met onze IP-telefooncentrale heeft u een VoIP-oplossing specifiek voor de hotellerie. Met alle telefoniefuncties die u als hotel nodig heeft en volledige integratie met uw PMS. Lees meer over onze IP-telefooncentrale

 

Support op maat

U kiest voor zorgeloze telefonie met onze supportdiensten:

 

T: Telefonische support

Wij beantwoorden al uw vragen over uw IP-telefonie. Bij veranderingen in de organisatie stellen wij naar wens uw IP-telefooncentrale opnieuw in. Als u een storing meldt, ondernemen we direct actie. Onze support is er 24/7 voor u.

 

R: Remote management

Met speciale software monitoren wij uw IP-telefooncentrale op afstand. Bij een storingsmelding, of waar mogelijk al bij een dreigende storing, grijpen wij in. U hoeft zelf geen melding te doen van een probleem. Wij zien het als eerste en werken al aan de oplossing.

 

4: 4-uurs service op servers

Met onze 4-uurs (of 8-uurs) service op servers bieden wij snelle support bij uitval van de server van uw IP-centrale. Als herstel op afstand niet mogelijk is, dan is binnen 4 uur (of 8 uur) een van onze systeembeheerders bij u op locatie. Indien nodig installeren wij tijdelijk een vervangende server.

 

S: Systeembeheer

Uw IP-telefooncentrale is een softwarematige centrale. Met ons Systeembeheer onderhouden wij zowel deze software als de server van de telefooncentrale. Wij zorgen ervoor dat uw IP-telefooncentrale optimaal blijft werken.

 

Meer weten?

Wilt u meer weten over onze support voor uw IP-telefooncentrale? Wij informeren u graag. U kunt daarvoor ook onderstaand formulier invullen.

 

 

Neem contact met mij op over VoIP Support

Wat zijn uw contactgegevens?
Welk moment komt u het beste uit voor een gesprek?
Heeft u specifieke vragen?
U krijgt een e-mail van uw aanvraag. Wat is uw e-mailadres?
* = nodig voor de aanvraag