Monitoring & Support

Op uw automatisering moet u kunnen vertrouwen in uw bedrijfsvoering. Betrouwbare automatisering rust op 3 pijlers: goede producten, goede inrichting en goede monitoring & support. VSA zorgt voor alle 3.

 

Met onze dagelijkse monitoring en 24/7 support voorkomt u problemen in uw hotelautomatisering. Wij voeren preventieve controles uit en grijpen snel in om storingen te voorkomen. Wij zorgen ervoor dat uw automatisering blijft werken.

 

Proactief beheer

Tientallen indicatoren in onze monitoring laten zien of de ICT-prestaties in uw hotel binnen de bandbreedte blijven. Bij dreigende problemen, bijvoorbeeld te weinig opslagcapaciteit, ondernemen wij tijdig actie. Uw bedrijfsprocessen gaan ongestoord verder. 

 

Services op maat

Voor uw hotelautomatisering bieden wij u Monitoring & Support op maat. Kies uw eigen supportpakket uit ons aanbod:

  • T: Telefonische support, 24/7
  • R: Remote management
  • 4: 4-uursservice op servers
  • S: Systeembeheer

Lees meer over Support voor uw hotelautomatisering

 

Wij leveren ook Support voor uw

Combineer alle support efficiënt met ons alles-in-1 supportpakket.