Remote support

Met Remote support ondersteunen wij u vanuit ons kantoor in Assen bij vragen over uw hotelautomatisering, wifi, security en/of VoIP.

 

Heeft u gekozen voor onze Telefonische supportservice, dan kunt u 24/7 bellen. Dus 24 uur per dag, 7 dagen in de week zijn wij bereikbaar voor support. Wij beantwoorden uw vragen en ondernemen direct actie bij een storing.

Lees meer over Monitoring & Support

 

Veilige afstandsbediening

Bij telefonische support kan onze supportmedewerker u vragen een programma voor afstandsbediening te starten. Daarmee maken we een veilige verbinding om de bediening van uw computer over te nemen. De stappen zijn:

  • u start TeamViewer afstandsbediening
  • u ziet een VSA-schermpje met daarin uw zichtbare ID voor deze supportsessie en een afgeschermd wachtwoord
  • u geeft uw ID aan ons door
  • wij weten het wachtwoord en hebben nu alle gegevens om uw computer op afstand te bedienen voor supportverlening

Doordat wij als enige het wachtwoord weten, bent u er zeker van dat u contact heeft met een supportmedewerker van VSA.